Internet
Kui Teil puudub interneti ühendus:- Kontrollige palun modemi toiteplokki (peab olema sisse lülitatud positsioonil- power);
- Kontrollige modemiga/võrgukaardiga ühendust;
- Taaskäivitage modem ja arvuti (kaablimodemita interneti ühendusel taaskäivitada arvuti);
- Wi-Fi ruuteri kasutamisel taaskäivitage ruuter (välja lüütitada 2 min.).
Kui eelnevad tegevused ei aidanud, siis palume Teil võtta ühendust meie klienditeenindusega telefonil 7 100 200 või 635 6535.
E-mail
E-maili kohta küsimused:- Mis on Telseti POP3 elektronposti serveri aadress? Serveri aadress on smtp.telset.ee
- Kas ma saan oma endist meiliaadressi kasutada? Jah, saate küll, antud lahtrisse Outgoing Mail Server(SMTP) sisestate meie väljamineva meiliserveri aadressi: smtp.telset.ee.
Antiviirused
Viiruseid saad kontrollida ka online skanneriga
Fairwall
Kiiruse test